Причини зростання популярності парфумерії роше
Компанія Yves Rocher (Ів Роше) з'явилася в 1959 році у Франції. Її засновник, знаменитий технолог, поставив головне завдання: створювати косметику з натуральних компонентів, яка могла б зацікавити навіть найвимогливіших покупців. Сьогодні бренд успішно розвивається і представлений у багатьох країнах.
Ів Роше: шампуні, косметика і парфуми для любителів натурального
З 1989 року компанія повністю відмовилася від експериментів з тваринами, замінивши досліди дослідженнями на рослинних протеїнах. Головне кредо Yves Rocher – створення повністю натуральної продукції, яка могла б підійти навіть людям з алергією.
На сайті компанії представлено понад 100 одиниць продукції. Всю її можна розділити на кілька груп:
- Косметика – тіні, помади, олівці для брів Ів Роше, основи під макіяж.
- Шампуні і засоби по догляду за волоссям.
- Парфуми.
- Лінії для чоловіків.
- Засоби для душу.
Замовити продукцію можна через інтернет, а також відвідати фірмові бутіки. Якщо вас зацікавила косметика Ів Роше, купити в Києві можна досить легко: у столиці розташовуються близько 20 бутіків. Всі вони відкриті для відвідування і дають можливість не тільки придбати продукцію, але й ознайомитись з її якостями, понюхати духи і отримати консультацію.
Причини зростання популярності Yves Rocher
В Україні перший бутік з'явився в 1992 році, і відразу ж привернув увагу. Придбати дійсно якісну продукцію за доступні гроші мріяли багато українців, і тому бутіки Ів Роше почали відкриватися по всій країні.
Але не тільки натуральна косметика стала запорукою успіху. Люди, які живуть в найвіддаленіших районах, можуть запросто купувати товари поштою. З компанією Ів Роше відстежити замовлення просто: зайдіть в особистий кабінет і дізнайтеся всю інформацію.
Для постійних клієнтів існує гнучка система знижок, постійно проводяться розіграші. За кожну наступну купівлю можна отримати цікаві подарунки. За якістю косметика нічим не поступається дорогим імпортним аналогам і обов'язково сподобається всім, хто цінує традиції і натуральність.